1. solis
Jāiestājas klientu uzņemšanas rindā
Rindā var iestāties zvanot: 25701698
- Jānosauc plānotā klienta vārds, uzvārds, vecums, īss funkcionālā un veselības stāvokļa raksturojums;
- Jāsniedz kontaktinformācija par klienta ievietotāju, līgumslēdzēju – vārds, uzvārds, tālruņa numurs;
- Kas veiks apmaksu par pakalpojumu.
2. solis
Gaidot rindu, jāsagatavo šādi dokumenti
- pase;
- invaliditāti apliecinošs dokuments (ja tāds ir);
- VSAA izziņas par pensiju vai pabalstu apmēru;
- izziņa par deklarēto dzīvesvietu;
- medicīniskā izziņa no ģimenes ārsta (u27 forma);
- sociālā dienesta lēmums par apmaksas kārtību (ja ievieto sociālais dienests);
- personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karte (ja ievieto sociālais dienests)
3. solis
Klienta uzņemšana (darba dienās līdz 14.00)
- Ar pakalpojuma pieteicēju pēc norādītās kontaktinformācijas sazināsies un vienosies par ierašanās datumu (ja pakalpojuma apmaksā klients vai tā piederīgais);
- Ja pakalpojumu apmaksā iesaistīta pašvaldība, uzņemšana notiek pēc tās lēmuma saņemšanas;
- Uzņemot tiek noslēgts līgumu (nepieciešama klienta un līgumslēdzēja pases vai ID karte ar derīgu termiņu);
- Tiek izsniegti rekvizītus maksājumu veikšanai (ja pakalpojuma apmaksā klients vai tā piederīgais);
- Sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam;
- Sniegt informāciju par īpašām vajadzības aprūpes procesa nodrošināšanai;
- Saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.
4. solis
Iedzīvošanās jaunajā vidē
- Iemītnieks tiek ievietots pagaidu dzīvojamajā telpā novērošanai un vieglākai adaptācijai jaunajā vidē;
- Veic veselības stāvokļa novērošanu;
- Veic līdzi paņemto mantu un līdzekļu uzskaiti un izsniedz pansionāta veļu un apģērbu (ja tāds vajadzīgs).